Pages

Thursday, March 7, 2013

SUPRISE UTK AKU NGAN HUBBY (^__^)

tanggal 12hb Februari 2013..
koi 3 pg, aku dh rase sakit cam nk bsalin dh.. stgh jam skali dtg sakitnye...
tp aku stay cool gih... n xmo pi spital gih..
hubby jdik xkeruan..dia pun xjadik nk tido...
sanggup hiburkn hatinye ngan pi bilik komputer..men game... (sabo jer la..)

koi 5pg, sakit smakin kerap.. 5 minit skali..
tp masih leh maintain gih...
masih leh cool...n x la sakit sgt2... (kot)
tp masa nih, dh mtk hubby bawak pi spital dh..
pase nih ank ketiga kan..
kang takut melucut jer kuo bby kang... uhuhuhhu...
better pi nyerah diri kat labouroom...
xsanggup beranak dlm keta wehhh....

smpe labouroom, tuptap2... dh pg... tuptap2...dh nk tengah hari...
perut aku dh mula lapo...
puas tmenung sane cni...
tetibe sorg nurse tuh ckp..."puan, klo nk dok luo sembang2 ngan suami ke fmily ke.. boleh la... smentara tunggu nk masuk wad..."
aku pun ckp la " boleh ke..? sy dh lapo dh nih..."
dia jwb "boleh..."

so, ape lg..trus la aku cari cik hubby aku...
tgk kat tmpat menunggu, eh, mana dia nih... xkan dh balik kot...huhuhu... aku lapo nih...
aku pun bjalan la..ke depan sket..depan lagi..lg2 depan..sampe la kuo... tgk kt keta....
la, cni rupenye dia..ngah santap roti ikan bilis...
dia jwab "eh, boleh kuo ke..?? abg nk mkn ubt.... kena mkn roti dlu..."
aku angguk jer kpale.. "ade byk ke roti...? nk 1...lapo..."
"ade2...nah...sian dia... lama lg ke..??" hubby tnye...
"ntah.." jawabku ringkas...

(ahhh..penat taip...sambung...)

No comments:

Post a Comment